İnternet reklamları Avrupa’da 30,7 Milyar Euro’ya ulaştı
İnternet reklamları tüm dünyada olduğu gibi Avrupa’da da yükselişini sürdürüyor. IAB Avrupa’nın açıkladığı AdEx Benchmark araştırması sonuçlarına göre Avrupa’da dijital reklam harcamaları 2014’te yüzde 11,6 büyüyerek 30,7 milyar Euro’ya ulaştı.
Ne dedik? Ne oldu? Ne olacak?
6 Ocak tarihinde dergimiz için bir yazı yazmıştık. Başlığımız “2012 internet yasaklarının yılı olacak” idi. Yazımız 22 Ocak tarihli Para dergisinde yayınlandı. Yazımızda dünya genelinde ama Beyaz Rusya (Belarus) özelinde içinde bulunduğumuz yılın internet alanında bir çok yasağa gebe olduğunu söylemiştik. Yazımızın Beyaz Rusya ile ilgili bölümü hakkında Oksana Lukyanenko isimli okurumuzdan bir mektup aldık.…
2012 internet yasaklarının yılı olacak
Baştan söyleyelim. Her türlü yasağa karşıyız. Fakat yeterli olgunluğa ulaşmamış alanlarda etik oluşana kadar çeşitli zorlayıcı kurallar konulmasına karşı değiliz. Dolayısıyla şimdi basedeceğimiz konuyu bu bağlamda değerlendiriyoruz.