Çağrı merkezlerinde devrim niteliğinde dijital dönüşüm başladı
Çağrı merkezleriyle bir şekilde yolu kesişmeyen yoktur. Kimimiz şikayetçi kimimiz ise çok memnundur. Teknolojideki gelişmelerden payına düşeni alan bir sektör olan çağrı merkezlerinin dönüşümüne katkı sağlayarak onları gelecek on yılda rakipsiz şirketler haline getirecek yenilikler yolda. Son kullanıcıların hayatında son 10 yılda yaşanan dijital dönüşüm, kurumlar tarafında da ve özellikle çağrı merkezlerinde yaşanmaya başladı.
Çağrı merkezinde kaybolmak veya teknik serviste mağdur olmak
Büyük ölçekte üretim yapan veya hizmet veren şirketlerin çok değil bundan 15 yıl önce çağrı merkezi diye bir maliyet kalemleri yoktu. Ürünleriyle ilgili müşteri talep ve isteklerini teknik servislerine gelen şikayetlerden çıkarma yoluna gidiyorlardı. Gerçi bu yolu her şirket çokta efektif kullanmıyordu. Şirketlerin tek amacı vardı. Daha çok ve daha karlı satmak.