İnternetten alışverişin önlenemez yükselişi
E-ticaret artık yükselen değer. Hangimiz internetten alışveriş yapmamıştır ki? (İstisnaları saymıyorum). BKM’nin (Bankalararası Kart Merkezi) verilerine baktığımızda ilginç sonuçlarla karşılaşıyoruz. Görünen şu. Hem e-ticaret hacmi artıyor hem de e-ticaret yatırımları. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), BKM’nin verilerini baz alarak e-ticaretin bir infografiğini hazırladı. Bizde bu rakamları sizler için yorumladık. BKM verilerine göre, işlem adedi ve…
e-ticaret ergenlik döneminde
Ben demiştim kolaycılığına kaçmak istemesem de bir öngörümün daha gerçekleşmeye başladığını görmekten mutluyum. Fakat bu mutluluk çok buruk. Çünkü insanlar işlerini kaybediyor ve mutsuz tüketici kitlesi oluşuyor. Bu durumda bilişim sektörüne olumsuz yansıyor.