1 alana 1 bedava
Satışa yönelik bir başlık oldu değil mi? Hele bir de 1’leri rakamla yazınca pek bir vurgulu oldu. Başlığımızda dediğimiz gibi 1 alana 1 bedava. Günümüz alışverişlerinde benim genelde marketlerde rastladığım bir satış tekniği. Genellikle de raf ömrü azalan ürünlerin stoklarda kalmaması için hızlı satışına yönelik bir uygulama olarak marketlerin çok sık başvurduğu bir yöntem. Oysa…
2011 yılında teknolojide neler olacak?
2011 yılında neler olacağına bakmadan önce 2010 yılında yaşanan iki büyük hayal kırıklığından bahsetmeden geçemeyeceğim. İki hayal kırıklığı da Google merkezli. Birinci hayal kırıklığı Google’ın Buzz hizmeti.Google’ın sosyal ağlara giriş projesi olan Google Buzz başlangıçta heyecanla karşılandı. Fakat insanlar kendilerini artık görüşmek istemedikleri eski dostları ile bağlantılanmış bulunca ortalık karıştı. Böylece girişim ters tepti ve Google’ın sosyal ağlara girme hamlesi resmen sulara gömüldü.