İnternet reklamları Avrupa’da 30,7 Milyar Euro’ya ulaştı
İnternet reklamları tüm dünyada olduğu gibi Avrupa’da da yükselişini sürdürüyor. IAB Avrupa’nın açıkladığı AdEx Benchmark araştırması sonuçlarına göre Avrupa’da dijital reklam harcamaları 2014’te yüzde 11,6 büyüyerek 30,7 milyar Euro’ya ulaştı.
Yerli arama motoru
IAB Türkiye, belli aralıklarla yaptığı dijital reklam yatırımları araştırmalarından sonuncusu olan ve 2014 Ocak–Haziran dönemini kapsayan AdEx-TR dijital reklam yatırımları araştırmasını açıkladı. Açıklamaya göre, dijital reklam yatırımları 2014’ün ilk altı aylık döneminde, toplamda 650 milyon TL’ye ulaştı. Fakat ülkemizin barındırdığı iki önemli faktörden dolayı reklam harcamalarının ilk altı aydaki gibi olmama riski var. Birinci faktör,…