Gazetecilerin görünmeyen yardımcısı
Halkla İlişkiler disiplini, altında stratejik planlama, lider iletişimi, iç iletişim, kurumsal iletişim gibi pek çok alt disiplini barındırsa da ülkemizde ve dünyada halkla ilişkiler endüstrisi temelde medya ilişkileri üzerine yoğunlaşmış durumda.
Eğlence ve Medya Sektörünün Geleceği
Dünyadaki hemen hemen tüm sektörlerler gittikçe karmaşık ve rekabetçi bir hale geldi. Bir de bunlara genç tüketicilerin taleplerinin o pazara girmeye çalışan yeni oyunculara fırsatlar sunması her şeyi daha da karmaşık hale getiriyor.
Gölgenle yaşa…
Medyanın işi patolojik halleri dramatize etmek. Aklınız varsa ne gazete okuyun, ne de TV seyredin. Gezin, tozun, sevişin, ibadet edin, neşe içinde yaşayın. Unutmadan… Bilişim Medyasında hemen herkes duayen, kendi başına medya; herkes cool, kendi başına put; herkes bir numara, kendi başına tanrı. Şöyle muhabbet edebileceğin etik erbabı kalmadı. Ben mi? Sporun eğlence olduğuna inanan…
Üç buçuk (3,5) telekom şirketi
Rahmetli Turgut Özal Başbakanlığı döneminde bir ara medya ile fena takışmıştı. O kavga sırasında “2,5 (iki buçuk) gazete kalacak” demişti. Bu sözü o dönem bir hayli ses getirmişti. Sonrasında da bizler neyin küçüleceğini görsek veya küçülmesini istesek bu sözü kullanır olduk.
İşyerlerinde internet yasağı olmalı mı?
İnternet kullanımı artıkça yanında bazı olumsuz etkilerini de getirmeye başladı. Bu çok doğal bir durum. Çünkü hayatımıza giren her faydalı şey gibi internette kullanım şekline göre olumsuzluklar oluşturabiliyor. Örneğim ulaşım araçlarının faydasını tartışamayız. Fakat kurallara uymayanların veya dikkatsizlerin sebep olduğu kazalar yüzünden otomobil zararlıdır diyebilir miyiz? Tabii ki hayır. Aynı şey teknolojinin hayatımıza soktuğu araçlar içinde geçerlidir.