Olmadı Vodafone Türkiye… @VodafoneTR @vodafone_de @VodafoneQatar @VodafoneUK @vodafone_es @VodafoneIN @vodafoneNZ @VodafoneAU @VodafoneIreland @Vodafone_VGE @Vodafone_CZ @VodafoneIT @VodafoneEgypt @ogilvypr @SevilWittmann
Olmadı. Bu hareket sende hiç şık durmadı Vodafone Türkiye. Senki bu ülkenin değerlerine (yaptığın sosyal projeler ve özellikle de Beşiktaş kulübünün sponsorluğu) sahip çıkan bir markasın. Son 20 yılı bilişim sektöründe olmak üzere, 32 yıldır ülkemizde gazetecilik yapan Cem Kıvırcık’a, PR ajansınız üzerinden uyguladığınız davranış biçimi benim kabullenebileceğim bir şey değil.
Sosyal tuvaletler
Öncelikle başlık için herkesten özür dilerim. Fakat bu netametli konuyu anlatmadan geçemeyeceğimden ve yazdıklarımı da en iyi özetleyen başlık bu olduğundan yazmam gerekti.
Sosyal medya dedikleri
Ülkemizin en eski ve en köklü sivil toplum örgütlerinden biri olan TBD (Türkiye Bilişim Derneği) geçtiğimiz günlerde (15-18 Nisan 2010) bir etkinlik düzenledi. BİMY’17 (Bilgi İşlem Merkezi Yöneticileri Semineri) ismi verilen etkinlik belli periyotlarla sürekli düzenleniyor. Derneğin ülkemize ve sektörümüze sağladığı önemli katma değerlerden biri.
Çanlar kimin için çalıyor
Türk Telekom ülkemizin en güzide kurumlar biri. Gerek ekonomik büyüklüğü, gerek istihdama sağladığı katkı, gerekse de teknolojiye yaptığı yatırımlar ile gurur duyduğumuz bir markamız.
İletişimin krizle imtihanı
Kriz herkes için bir bahane oldu. Birçok firma, uzun zamandır yapmayı planladığı fakat çeşitli faktörlerin tepkisinden çekindiği için ertelediği planlarını uygulamaya koydu. Çalışan kısmı ilgilendiren tarafı işsiz kalmakta, bu planların bir parçasıydı. Her firma ayakta kalmak için çeşitli yöntemler kullanabilir.