Murat Erkan’ın 600 günü
Turkcell Türkiye’nin uzak ara en önemli ve büyük firmalarından birisi. En çok aboneye sahip, en çok kâra sahip ama en önemlisi, Türk telekomünikasyon pazarının çoğunluğuna sahip. Her ne kadar geçmişte bir dönem 10 milyar dolarların üstünde değerlemeden 4 milyar dolarlara düştüyse de yine de tartışılmaz bir biçimde pazar lideri.
Turkcell 1Ç’21 Sonuçları ve Analizi
Turkcell 1Ç’20 ile birlikte raporlama yapısında değişikliğe gidiyor. Bu değişikliğin temel sebebi, başlıca iş birimlerinin faaliyet alanlarının iş hacimlerindeki ve müşteri tabanlarındaki değişimlerden kaynaklandı. Bu kapsamda finansal birimler “Techfin” bölümü altında, Dijital iş Servisleri “Turkcell Türkiye” bölümü altında, Perakende satış faaliyetleri ise “Diğer” bölümü altında raporlanmaya başlandı. Aşağıda raporlama bölümleri ve kapsamları detaylı olarak görülebilir.
Turkcell 4Ç’20/YS’20 Sonuçları ve Analizi
Tahmin edilemezliklerle dolu, yeni iş modellerinin ve dijitalleşmenin zorunlu olarak hızlanan yolculuğuna hız vermek zorunda kaldığı, endişe ve umutlarla dolu 2020 yılını geride bıraktık. 4Ç’20’de, bu yılın önceki çeyreklerinde de olduğu gibi dijitalleşme, dijital servislerin, dijital iş servislerinin ve klasik telekom faaliyetleri harici faaliyetlerin ne kadar değerli ve faydalı olduğunu tekrar gördük. Klasik telekom faaliyetlerine…
Turkcell 3Ç’20 Sonuçları ve Analizi
Bir çeyreği daha geride bıraktık. Turkcell’de 3.Çeyreğe bir önceki çeyrekte de olduğu gibi, Turkcell’in stratejisinin 3 ana kolu olan Dijital Servisler, Dijital İş Çözümleri ve Fin-Tech alanlarındaki gelişmeler damga vurdu.
Bilişimde hareket Ankara’dan başlar
Geçtiğimiz hafta bilişim sektörünün kalbi Ankara’da attı. Aslında bilişimin kalbi genel olarak hep Ankara’da atıyor. Çünkü karar vericiler Ankara’da. Geçtiğimiz hafta Ankara’daki iki etkinlikte konuşulanlar 2017 yılındaki bilişim sektörünün nasıl hareketleneceğinin habercileri.