Etiket: Turkcell

Murat Erkan’ın 600 günü

Turkcell Türkiye’nin uzak ara en önemli ve büyük firmalarından birisi. En çok aboneye sahip, en çok kâra sahip ama en önemlisi, Türk telekomünikasyon pazarının çoğunluğuna sahip. Her ne kadar geçmişte bir dönem 10 milyar dolarların üstünde değerlemeden 4 milyar dolarlara düştüyse de yine de tartışılmaz bir biçimde pazar lideri.

Yazar: Musa Savaş 23 Ağustos 2021 0

Turkcell 1Ç’21 Sonuçları ve Analizi

Turkcell 1Ç’20 ile birlikte raporlama yapısında değişikliğe gidiyor. Bu değişikliğin temel sebebi, başlıca iş birimlerinin faaliyet alanlarının iş hacimlerindeki ve müşteri tabanlarındaki değişimlerden kaynaklandı. Bu kapsamda finansal birimler “Techfin” bölümü altında, Dijital iş Servisleri “Turkcell Türkiye” bölümü altında, Perakende satış faaliyetleri ise “Diğer” bölümü altında raporlanmaya başlandı. Aşağıda raporlama bölümleri ve kapsamları detaylı olarak görülebilir.

Yazar: Musa Savaş 10 Mayıs 2021 0

Turkcell 4Ç’20/YS’20 Sonuçları ve Analizi

Tahmin edilemezliklerle dolu, yeni iş modellerinin ve dijitalleşmenin zorunlu olarak hızlanan yolculuğuna hız vermek zorunda kaldığı, endişe ve umutlarla dolu 2020 yılını geride bıraktık. 4Ç’20’de, bu yılın önceki çeyreklerinde de olduğu gibi dijitalleşme, dijital servislerin, dijital iş servislerinin ve klasik telekom faaliyetleri harici faaliyetlerin ne kadar değerli ve faydalı olduğunu tekrar gördük. Klasik telekom faaliyetlerine…

Yazar: Musa Savaş 10 Mayıs 2021 0