Vodafone’un rakamlarındaki mantık kirlenmesi
Geçen hafta “Vodafone Türkiye ne kadar başarılı?” diye sormuş. Hissedarların gözünden bakarak altı yıldır zarar ettiği için başarılı olmadığını söylemiştik. Bu haftada yeni abone, müşteri memnuniyeti vb. konulardaki rakamlarına değineceğimizi belirtmiştik. Çok yoğun reklam yapan ve rekabet uğruna zarar eden dolayısıyla da göz önünde olan şirketin elbetteki sempatizanları ve sempatizan haline getirilmiş toplulukları olacaktır. Buralardan…
Vodafone ne kadar başarılı?
Son zamanlarda Vodafone’u çok duyar oldum. Gerek kampanyaları, gerek reklamları, gerekse de PR çalışmaları ile sürekli gözümüzün önünde. Tabii ki medyada yer alan haberlerinin arka planı hep nasıl başarılı olduğu yönünde. Başarı genelde Vodafone, özel de ise CEO’su Serpil Timuray ekseninde dönüyor. Yıllardır bilişim medyasının içinde biri olarak Telsim’in Vodafone dönüştüğü günden beri başarılı olmalarını…